Vrácení a výměna zboží

VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14DENNÍ LHŮTĚ

Pokud po obdržení zboží zjistíte, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ho bez udání důvodů po dobu 14 kalendářních dnů vrátit.

Pro dodržení  lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.Lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet následující kalendářní den po obdržení zboží spotřebitelem a trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních.

Vrácení poštovného - vrácení částky, kterou podnikatel přijal jako platbu za dodání zakoupeného výrobku, je dle § 1832 odst. 2 limitováno výší nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání. Pokud tedy spotřebitel zvolil (a zaplatil) dražší z nabízených způsobů dodání, podnikatel mu plnou cenu takovéhoto způsobu dodání vrátit nemusí.

 

Podmínky a Postup pro vrácení zboží:                       

1. Zboží musí být naprosto neporušené, bez známek užívání, v originálním obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje.

2. Zboží zabalte vhodným způsobem, aby při přepravě nedošlo k poškození.

3. Do zásilky vložte kopii faktury, společně s číslem vašeho bankovního účtu, na který vám peníze za vrácené zboží vrátíme.

4. Zboží zasílejte jako doporučenou zásilku ( NE DOBÍRKOU)

na adresu:

www.primabutik.cz

Pražská 1432

Pelhřimov, 393 01

 

Pokud obdržíte výrobek, který vám nevyhovuje velikostí, střihem nebo barvou, rádi vám ho vyměníme za jiný.

Podmínky a Postup pro výměnu zboží:

1. Informujte nás o výměně emailem nebo telefonicky.

2. Zboží musí být naprosto neporušené, bez známek užívání, v originálním obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje.

3. Kupující musí zboží odeslat nejpozději do 14  dnů od obdržení.

4. Zboží zabalte vhodným způsobem, aby při přepravě nedošlo k poškození.

5. Do zásilky vložte kopii faktury s průvodním dopisem na výměnu zboží.

Záznamy nebyly nalezeny...